Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009

Έχω μια λέξη.....

Έχω μια λέξη για να πω μα είναι το στόμα μου κλειστό
Και την κρατάω μέσα μου να μεγαλώνει
Γύρω μου απλώνει
Το φιλοθεάμων μου κενό σ’ ένα μονόλογο παλιό
Ένα μεγάλο βόδι μου πατάει τη γλώσσα
Ψυχή μου κλώσσα

το θυμάστε αυτό το στίχο; καλά θυμάστε
είναι του Αλκίνοου

Έτσι είμαι αυτό το Σαβ/κο, μου έχει καρφωθεί στο μυαλό κάτι και δεν μπορώ αν δεν το πω, αν δε φωνάξω.

Δεν αντέχω να βλέπω στην Πόλη που είναι γεμάτη από ανθρώπους της τέχνης και με μεγάλη ιστορία στο πολιτισμό να προβάλει τα πολιτιστικά δρώμενα της με τον ποιο απολίτιστο τρόπο.

και τι εννοώ.....

Δεν είναι δυνατόν το 2009, με την εξέλιξη της τεχνολογίας και την συνεχόμενη ανάπτυξη της αίσθησης οικολογικής συνείδησης να προβάλλονται τα καλλιτεχνικά δρώμενα από αφίσες σε όποιο σημείο μπορεί να φανταστεί κανείς.
και δεν είναι μόνο το ότι δημιουργεί μια αντιαισθητική εικόνα, είναι και πάρα πολύ επικίνδυνο μιας και σημαντικές πινακίδες, κυρίως στα φανάρια, κρύβονται από κάθε τύπου αφίσα.

και εδώ φταίμε όλοι, μα πρώτα απ΄όλα φταίει ο δήμος και το κράτος που είναι σε κάθε εκλογική διαδικασία πρωτεργάτες του συγκεκριμένου φαινομένου.

Τα τελευταία χρόνια, λόγω εργασίας, γυρίζω πολλές χώρες, και όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και στην Ανατολή, όπου ακόμη και στη Κίνα τέτοια φαινόμενα δεν υπάρχουν, μόνο στη Μέκκα του Πολιτισμού υπάρχουν αυτά, στη χώρα μας.

Επειδή ο πρώτος μου μέντορας στο μάνατζμεντ μου έμαθε να μην κάνω μόνο παρατηρήσεις αλλά να προτείνω και λύσεις, δεν μπορώ παρά να κάνω τη δική μου πρόταση.

Προτείνω από το Δήμο Θεσσαλονίκης και τη Νομαρχία Θεσσαλονίκης να μπει φόρος στα εισιτήρια κάθε πολιτιστικής εκδήλωσης και γεγονότος, ακόμη και στα νυχτερινά κέντρα, μόλις 0,10 cents, καθώς επίσης και πολύ υψηλό πρόσθημο για κάθε αφίσα που αφισοκολλήτε, και τα χρήματα αυτά να χρησιμοποιηθούν για τηλεματικά συστήματα και οθόνες πληροφοριών σε κάθε στάση αστικού και δημόσιους χώρους όπου θα προβάλλονται όλως των ειδών τα θεάματα, όπου το περιεχόμενο μπορεί πολύ εύκολα να ανανεώνεται από τους ίδιους που διοργανώνουν τις εκδηλώσεις χωρίς να χρειάζεται να υπάρχουν άτομα του δημοσίου που θα περνούν τις πληροφορίες Έτσι όποιος πραγματικά ενδιαφέρεται, έχει τη δυνατότητα όπου και αν βρίσκεται στη πόλη, να πάρει τη πληροφορία που επιθυμεί, σταματά η μόλυνση και γινόμαστε μια πολιτισμένη πόλη στην ουσία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου